Googlede Ara Mor ve otesi deli mp3 videosu

15 Şubat 2008 Facebook'ta Paylaş


2008 Eurovision Şarkı Yarışması'nda ülkemizi temsil edecek olan Mor ve Ötesi 'nin deli isimli şarkısı bugün tanıtıldı.Mor ve Ötesi'nin Deli isimli parçası güzel ama Eurovision da dereceye girecek kadar güzel olduğunu düşünmüyorum.Gerçi geçen sene 1. olan şarkı da bişeye benzemiyordu ama yinede belli olmaz.Şarkı sözleri ve canlı performansı için buyrun:
Mor ve Ötesi - Deli

Şarkının Sözleri
Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor faili tutkunun
Kızmış ve küçülmüş

Aranıyor sahibi ruhumun
Tam yerine mi düştüm
Direniyor direniyor direniyor

Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın

Bir akıllı bir yarım deli
Dört yanım akıllı bir yanım deli
Herkes akıllı bir ben deli
Bir ben deli bir ben deli

Beni büyütün, ağlatmayın
Sevginiz nerde övündüğünüz
Beni büyütün, ağlatmayın
Sahte düşlerle oyalamayın
Mor ve otesi deli mp3 videosu başlıklı yazı defa okundu