Googlede Ara yeni msn virüsü hakkında

27 Ağustos 2007 Facebook'ta Paylaş


Bu araLar Msn'de üstte resimdede görüLdüğü gibi hizLa yayiLan Bir Virüs Var..
"bak sana Paris Hilton ne hale gelmis hapiste
Sen ve Ben !!! .... BAK
Baksana benim fotograflara hihi
Hey benim fotolarimi kabul et :o !!
Iyi arkadasimla fotorafdayim !!
benim bu ciplak fotoda :o ama baskasina yollama
bak ne buldum :o Jessica alba ciplak !!"
Gibi sözler görebilirsiniz.
Bundan kurtulmak şu dosyayı :http://uploaded.to/?id=dwywrk
Dosyayı indirip zipi açın. Msnfix.bat yazan dosyayı çalıştırın. Menüde Türkçe desteği var. Yapmanız gereken tek sey açılışta t harfine basıp entera basmak ardından temizlemeye başlamak için r ye basın. temizleme başlayacak virüs olduğundan şüphelenilen dosyalar ve registry kayıtları backup dizini içerisine kaydediliyor. Sorun olursa backuplarınızı geri yükleyebilirsiniz.
yeni msn virüsü hakkında başlıklı yazı defa okundu